8.03.2014

Instadruk i co ja o tym myślę...


www.instadruk.pl/?ref=kmmblog

Przyznam się Wam, że jak pierwszy raz zobaczyłam ofertę Instadruku, to stwierdziłam, że nie ma się czym zachwycać: ot, wydruk zdjęć, mogę sobie poradzić inaczej. No i do tej pory spędzałam sporo czasu, żeby zdjęcia z insta zgrać, wybrać, zestawić w kolaże, zamówić, odebrać i jeszcze pociąć na kawałki. Oprócz tego, każdą fotkę podklejałam białym papierem, żeby dodać jej ramkę i dodatkową warstwę...
Nadszedł jednak dzień, gdy mogłam przetestować Instadruk i przepadłam ;-) No ale po kolei.
Począwszy od wybierania zdjęć-można po prostu bezpośrednio na stronie wybrać te z instagramu lub z dysku komputera.


Ja wybrałam tę drugą opcję, żeby mieć większy wybór. Każde zdjęcie mogłam sama wykadrować, a podgląd wszystkich w koszyku ułatwił mi operacje.

Wszystko zamyka się w kilku prostych krokach:

I w niedługim czasie dotarła przesyłka, a w niej pudełeczko:) Niby mała rzecz, ale cieszy, przynajmniej mnie. Zdjęcia znacznie lepiej się prezentują niż w typowej kopercie, jaką dostaje się w punkcie foto.


Otwieram, a tam liścik miłosny;-)


i zdjęcia!



Oglądałam je milion razy, choć przecież sama robiłam i zdążyłam się na nie napatrzeć;-)
Idealna jak dla mnie gramatura papieru, świetna jakość wydruku, matowy efekt. To ostatnie dla mnie ważne, bo używając tych zdjęć do scrapów, potem robię im zdjęcia i błyszczące często odbijają mnie w akrobacjach z aparatem;-) Zdjęcia mają wymiary 6,5x6,5cm. (Można również wybrać 10x10cm).

Nawet Humiszak nie mógł się im oprzeć:





Taki pakiecik zdjęć to dla mnie bomba inspiracyjna, zaraz mam ochotę scrapować!:)

Oto jeden ze scrapów z użyciem zdjęcia z Instadruku:

w pracy użyłam materiałów 3rdeye :)

I kolejny raz sprawdza się teza, że za dobrą jakość warto zapłacić:)

P.S.  aaaa, orpócz wspomnianych przeze mnie kwadratowych zdjęć, na stronie Instadruku znajdziecie również inne produkty: miniprinty, memoprinty (każde zdjęcie z opisem!), memo, magnesy, plakat, ramka, a nawet...czekolada!)

 Z ostatniej chwili: dziś po wpisaniu kodu rabatowego GOZDZIK przy zamówieniu, otrzymacie 25% zniżki na wydruki (kwadraty, plakaty, miniprinty, memoprinty, gra memo):)))

http://mafia-mam.blogspot.com/

8 komentarzy :

  1. Te Twoje zdjęcia są podobne do mojego memo :) :) Super sprawa. To teraz będziesz miała pole do popisu wykorzystując fotki do scrapów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam, aż uzbiera mi się więcej fajnych zdjęć na instagramie i... kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są faktycznie świetne jakościowo, paczuszka niesamowita :) Dziękuję, że mogłam osobiście pomacać :)
    A scrap superowy, cudne te żółte chlapania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i scrap:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widziałam Instadruk i jestem zakochana w niektórych produktach. Jak tylko uzbieram troszkę pieniążków takich luźnych to na pewno trochę zdjęć u nich wywołam, np w ramce! <3

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!