11.04.2015

Nasze pomysły na słomki

Jak je zobaczyłam w Ikei, to wiedziałam, że musimy kupić, bo wykorzystamy je najmniej pewnie do picia ;-) O słomkach mowa oczywiście, a te wspomniane są idealne, bo grubsze niż standardowe. No więc podziałaliśmy. O tak:

1. Nawlekanie:





2. Magiczny las (pomysł podpatrzyłam u Dzikiej Jabłoni). Nasz zamknięty w pudełku:


W środku wygląda tak:


a od spodu tak:


 I teraz najlepsze: zabawa!





3. Umieszczanie słomek w butelce:





4. Segregowanie wg kolorów (można również wg długości):





5. Puszczanie baniek mydlanych:




6. Malowanie różnie przyciętymi końcówkami:





A jakie Wy macie pomysły na słomki? :)


Zapraszam Was też do grupy na fb: Tak się bawimy!, w której wzajemnie inspirujemy się pomysłami na zabawy:)



Do zobaczenia!
Huma

4 komentarze :

  1. O rany! Jak zwykle jest pod OGROMNYM wrażeniem Twoich pomysłów, mam w domu zwykłe cienkie słomki, ale jutro zapoznam je z moim Piotrkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł! Kupa radochy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne pomysły, moje dzieciaki są starsze ale dałam im niedawno słomki do puszczania baniek, miały świetną zabawę.Kiedyś też robiły zwierzątka i stworki z plasteliny i pociętych słomek.Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!