16.11.2012

Jak piątek, to...scrapy!

Dziś na blogu ScapMap zachęcamy do mapkowania, gdyż do wygrania mamy aż 10 (słownie: dziesięć!) sztuk taśm dekoracyjnych! Zapraszam serdecznie!
A to moja praca do aktualnej mapki:

Cudny papier z Makowego Pola :)

Tak się też złożyło, że u Scrapujących Polek również mapka, ale dodatkową wytyczną są przeszycia. Fajnie się z nią pracuje, więc zachęcam do wzięcia udziału. A tymczasem zobaczcie, co mnie wylazło spod paluchów:

A tu papier miesiąca ILS

I znów nie miałam weny, ale się rozchorowałam i... sama przyszła :) toć jakieś pocieszenie między smarknięciami, czyż nie? ;-P

Uścisków moc,
Huma

p.s. A na aukcjach dla chorego Marcinka można znaleźć również moje prace: notes i komplet kartek. Jeśli tylko komuś się spodobają, to zachęcam do licytacji, bo można pomóc małej istotce :)

12 komentarzy :

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!