12.05.2016

Blisko(s)twory!

Wszystko zaczęło się w październiku 2014 roku...to wtedy wymyśliłam Bliskopad, jako projekt, który miał pogłębić moją więź z Humiszakiem w ostatnich dniach jego jedynactwa. Nie spodziewałam się, że tyle osób zainteresuje i zachęci do wspólnej zabawy. 

Rok później nie mogło obyć się bez kolejnej edycji Bliskopada. Tym razem jeszcze więcej rodziców włączyło się w akcję, a oprócz tego fantastyczni sponsorzy nagród. Ten czas dał mi wielką satysfakcję, bo udało się poruszyć taką liczbę osób! Jestem wdzięczna, że spotykam cudownych ludzi, Was :). 

Dlaczego o tym wspominam?
Bo oto przed nami kolejny, siostrzany projekt z widokiem na wspólną zabawę. I nie tylko!


Głównym celem jest zabawa z dziećmi, spędzanie wspólnie czasu, bycie blisko. Ale także zachowanie tych pięknych chwil na dłużej. Tym razem uczestnicy przez 4 tygodnie otrzymują zestawy tematyczne, w których znajdują się pomysły na zabawy, karty pracy i karty do wykorzystania w albumie. Oprócz tego nasze wskazówki i mobilizację do tworzenia. Piszę w liczbie mnogiej, gdyż obok mnie, projekt współtworzy Mira (jej blog tutaj-> KLIK), która daje mi kopa mobilizacyjnego, tworzy oprawę graficzną naszych kart i cierpliwie komentuje pomysły oraz Paweł, nasza złota rączka techniczna ;-)

Na bieżąco informujemy o wszystkim na facebooku, TUTAJ, a zapisy (do jutra!) TUTAJ. Przy zapisaniu otrzymacie pierwszy pakiet na rozgrzewkę wraz ze wskazówkami.

A tymczasem zobaczcie, co już zdążyliśmy stworzyć w ramach projektu:

Stwory, tzn. Bliskostwory :)







i album:



To co, dołączycie? :)

Huma

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!