1.09.2015

Zostaw słowo i wygraj ŁAPACZ SŁÓW!

Ruszył mnie tekst, na który trafiłam u JEST RUDO. Rzecz ma się o komentowaniu. Zawsze twierdziłam, że bloga piszę dla siebie i wolę kilka szczerych komentarzy niż tonę takich od niechcenia. Jednak każde pozostawione przez Was słowo do mnie trafia i sprawia, że mogę więcej! Dostaję mocy, bo wiem, że poświęciliście chwilę, żeby napisać, czy podoba Wam się to, co piszę/pokazuję czy to wykorzystacie, czy macie inne rozwiązania. Dzięki temu wiem, że nie piszę w pustą przestrzeń, ale do żywych osób, które zechciały mnie odwiedzić.
Jeśli więc tu jesteście, to zostawcie słówko, proszę! Będę wiedziała, że to dla Was i dzięki temu jeszcze bardziej będę się starała.
Aby ułatwić Wam komentowanie zainstalowałam Disqus: teraz powinno być prościej i przyjemniej :)
To, co wypróbujemy? :)
A w podziękowaniu mam dla Was ŁAPACZ SŁÓW, czyli notes na pierwsze słowa Malucha. A jeśli Malucha nie macie, bądź już wyrósł z pierwszych słów, to dostaniecie notes albo planner. Wchodzicie w to?
Liczę na Was!


EDIT:

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa!
Teraz wiem, że tam po drugiej stronie jesteście Wy :*
Liczę na Wasze słowo od czasu do czasu ;-)
A tymczasem Humiszak wylosował szczęśliwca:


daryjka, zgłoś się do mnie to ustalimy co i jak :)
GRATULACJE!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!