6.04.2014

Uwaga! Goła klata ;P

Wystartowała druga edycja projektu SAMO_SIĘ!


Temat pierwszego etapu mieliśmy możliwość zaproponować jako laureaci pierwszej edycji:) Wymyśliliśmy sobie Mokrą robotę, to ją mieliśmy...

1. Zaczęliśmy od spaceru nad pobliską rzeczkę. Tak się jakoś składa, że to była pierwsza tam świadoma wizyta:)

Na początek rozruch na mostku:


Potem obserwowanie:


I zabawa wymyślona przez Kubusia Puchatka: Misie Patysie:)
Wrzucaliśmy patyki z jednej strony:



i sprawdzaliśmy, czy wypływają z drugiej:


Na koniec jeszcze pooglądaliśmy z bliska:


2. Matencja wpadła na jakże szalony pomysł, by mikserem zrobić dziecięciu pianę, a co!


W niej wylądowały piłeczki i odbyło się wielkie łowienie:




Zabawa była przednia:)




a na koniec tej zabawy nowa umiejętność:


3. Chciałam pobawić się z Humiszakiem w wyciskanie gąbek, więc przygotowałam stanowisko:


Nie przewidziałam jednak tego, że:


on zacznie je wyrzucać za siebie!




także ten:


4. Wybraliśmy się do ogródka, by podlać kwiatki:



i siebie;-)



W czasie tego etapu Humiś zaliczył nurka w misce z wodą, którą akurat zmywałam podłogę, nauczył się odkręcać kurek w bidecie (sic!), obserwował prace przy pompowaniu wody, która zalała sąsiadów, no i wskoczył z mamą do kałuży:



Pozdrawiamy Was mokro!
Huma&Humiszak


7 komentarzy :

  1. Matko ,jak ja Ciebie Matencjo podziwiam za inwencję! brawo! nie dziwię się, że kilka par spodni dziennie poszło w obrót :) buziaki dla Was!
    Ewka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle - cudnie. I mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Toż to chyba cały tydzień na mokro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Humiszak zmajstrował. A odkręcanie kranów to wg mnie zbędna umiejętność tak do 3 roku życia ;) przy każdej kąpieli jest niekontrolowane dolewanie wody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne pomysły na spędzanie czasu z synkiem, gąbczasta zabawa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to dopiero świetna mokra zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!