8.05.2012

Aurora majalis z Makowego Pola

Widziałyście już nową kolekcję papierów Aurora majalis z Makowego Pola?


Są śliczne! Delikatne i mają w sobie coś urzekającego:)
Dziś pokażę Wam scrapa, którego stworzyłam właśnie z tych papierów:



Na bazę wybrałam nr 2-1, białe kwiatki wycięłam z nr 4-3 oraz dodałam szczyptę nr 5 i papieru z kolekcji forget me not nr 6-5.
Wydaje się, że nowa kolekcja narzuca niejako romantyczne prace, ale już niedługo postaram się obalić tę hipotezę;-)

Dziękuję Makówce za możliwość pracy z nową kolekcją, to dla mnie wielki zaszczyt:*

Pozdrawiam ciepło w chłodne dni,
Huma

2 komentarze :

  1. czekam niecierpliwie na Twoje prace:D

    R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, kolory bardzo przypominaja maj, pozdrawiam Łucja

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!