6.10.2010

Coś tam

staram się majstrować... Spodobało mi się wyzwanie w Art Piaskownicy, o to, więc malnęłam takiego scrapa. Widać, że nie wróciłam do formy, ale cieszę się, że w ogóle udało mi się cosik stworzyć.


Jak już miałam pędzel w łapkach, to powstała również strona art journala na wyzwanie Scrapujących Polek. W moim wydaniu to raczej bazgro journal, ale cóż...


i z rozpędu jeszcze jedna strona, sama się zrobiła;)


Wybaczcie mi mój ton, nieodwiedzanie Was ostatnio i w ogóle smutowanie. Tak jakoś się czuję nijak...

2 komentarze :

  1. Kingo, masz absolutny zakaz smutowania:)Wpadnij do mnie, to Ci się polepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kitko, trzymaj się! Kuruj się!

    R.

    P.S. Bardzo podoba mi się jeszcze jedna strona co się sama zrobiła. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!