14.02.2014

Walentynkowy blog-hop w ScrapAndMe:)


Witajcie :)

Czy przybywacie dziś do mnie z bloga Koliber Art?

Jeśli tak, to prawdopodobnie bawicie się ze ScrapAndMe w walentynkowym wyzwaniu blog-hopowym :)

Przygotowałam dla Was taką inspirację:
Kartka ze zdjęciem:


Mam też dla Was część naszego tajemnego szyfru, który po odwiedzeniu wszystkich naszych blogów ułoży Wam się w zasady wyzwania.
To co ja mam Wam do przekazania to:

obowiązkowo każdy z podanych

O wszystkich zasadach zabawy możecie poczytać jeszcze raz tutaj.

Ode mnie to już wszystko, teraz zapraszam Was do Vairatki.

25 komentarzy :

  1. super pomysł na rameczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota, ciepło i oryginalność. Super. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i klasycznie, super gwiazdeczki i kleksy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fota i piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, bardzo podoba mi sie ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kartki ze zdjęciem, świetna jast! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak mi się podoba, prosto i czysto

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta, a tyle wyraża....

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo osobista i zarazem piekna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto i czysto, asiła przekazu wielka.

    pozdrawiam
    hop..hop..

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! Prosta i wymowna...

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!