9.07.2010

Rozdawnictwo u Humy!

Już od jakiegoś czasu istnieję w tej blogowej społeczności, ale nie znam wszystkich (nie wiem, czy to w ogóle możliwe;)), a mnie też pewnie niewiele osób zna... Postanowiłam stworzyć okazję do poznania się, więc oto mój pierwszy CANDZIOCH;p
Do zgarnięcia to, co poniżej na fotkach:


24 sztuki papierów dwustronnych do scrapbookingu z 4 kolekcji firmy Canson (po 6 z każdej, czyli wszystkie sztuki razy jeden;)):


3 zestawy papierów również firmy Canson (wymiary 30,5x30,5)-papier na bazy, a także czerpany:


do tego zestaw papierowych etui na płyty CD do ozdobienia (w zestawie jest 6 sztuk) i książka "Z papieru wycinane" (nie zawiera ona jakiś powalających pomysłów, ale może być inspiracją;)):


A co trzeba zrobić?
1. Zostawić komentarz pod tym postem do 23 lipca.
2. Ogłosić innym, że ja tu czekam na nich;)
3. Czasem tu do mnie zaglądać (będzie mi miło, jeśli będziecie mnie obserwować, ale nikogo nie zmuszam;))
4. Czekać na wyniki, które ogłoszę w imieniny (tak się złożyło, no;)) 24 lipca.

Życzę powodzenia i czekam na Was:)

65 komentarzy :

  1. Ustawiam się grzecznie w kolejce, bo napewno bedzie długa:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/07/candy-lipcowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze candy.Oczywiście też cichutko postoję w kolejce ::)Może się poszczęści :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się i mimochodem polecam moje candy ^^
    Pozdrowionka
    Ja-Majka

    OdpowiedzUsuń
  4. ja Cie juz znam z SP :) ale na blogu mnie jeszcze nie bylo. Cadny przeslodkie chetnie je przygarne :)
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  5. staję w kolejce ;) info na blogu w szpalcie po prawej :)

    paszczakowice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty u mnie to ja u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ustawiam się w kolejce,bo papierków nigdy dosyć a u ciebie można wygrać same cudowności

    OdpowiedzUsuń
  8. Okazja do poznania się?
    -Wspaniale!
    Niby przypadek to sprawił, że tu zajrzałam, ale nie przez przypadek wiem, że zostanę!
    Urzekły mnie Twoje prace!

    Częstujesz cudownościami, więc i ja chętnie dołączę do grona cierpliwych, czekających na swoją chwilę szczęścia... a może akurat nadejdzie?.

    Informacja u mnie na pasku bocznym i w poście też wspomnę: http://chwilapasji.blogspot.com/

    Pozdrawiam upalnie i słonecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cuda :) Ja już Cię znam od jakiegoś czasu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Qrczę ale słodzicie:):): Heh próbuję dalej swojego szczęścia;)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się:)I pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nic nie wygrałam to wepcham się i tu:). Trafiłam tak przypadkiem (choć wcześniej tez kilka razy tu zaglądałam). Twoje pracki są bardzo inspirujące. Myślę, że trzeba Cię częściej odwiedzać i nie tylko z powodu słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale candzioch fajny :) A z okazji zbliżających imieninek dużo radości i wielu kolejnych blogowych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe to candy... Bardzo chętnie przygarnę, szczególnie, że w lipcu obchodzę i urodziny, i imieniny, a raczej na prezenty nie mogę liczyć, więc może się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maszynerio losująca wybierz mnie! Zrobię mnóstwo samolotów.

    R.

    P.S. Oczywiście rozpropaguję candy wśród wszystkich moich scrapowych znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  16. śpieszę do kolejki bo takie wspaniałości serwujesz. info już zamieściłam na pasku bocznym, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. z chęcią przygarnę te wspaniałości, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, ja mam chrapkę na takie candy :) Byłby to mój początek ze scrapowaniem, bo póki co, to siedzę w biżuterii.
    Podoba mi się wsuwka z kwiatkiem i szaleję za nazwą "Przepysznik" :) Świetne, naprawdę. Poza tym tworzysz piękne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mojego bloga, jeszcze w stanie larwalnym ;)
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Staję więc grzecznie w kolejce :) Choć nigdy mi się nie udaje to jednak będę wytrwała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo chętnie ten Candzioch przygarnę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeee ile słodkości. Bardzo chętnie je przygarnę. Sama myślę nad zorganizowaniem jakiegoś candy :)
    http://dziesci-lat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesyłam pozdrowienia. Grzecznie się ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Grzecznie się ustawiam w kolejeczce i już lecę do siebie na bloga z info :)
    Ale co tam i tak Mi sie nie uda :)

    A przy okazji zapraszam do Siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny pomysł z filtrami! Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Staję w kolejce i grzecznie czekam :)))

    Wybornie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też! Ja też! Dopisuję się do kolejki i z chęcią przygarnęłabym takie słodkości :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW:) Ja też chętnie się ustawie:) Wpisk już poczyniam:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Się zapiszę i czekam ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. oj jest co zgarniać:) moje imieninki już we wrześniu - cierpliwości do upałów życzę;) pozdrówia

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz dla nas same wspaniałości, chętnie się dopiszę do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. :) Mimo ze dopiero zaczynam jako taką scrapową przygodę, to nie odmowiłam sobie zapisania sie na twoje jakże bogate i słodkie candy! Od takich cukierków napewno głowa rozboli:)

    Pozdrawiam,
    Weronika,
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. słodkości! zapisuję się na losowanie :o) http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. :-o! Jaki ogrom słodkości! Też się zgłaszam :)
    www.nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale długa kolejka...Spróbuję i ja szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj! Nie znam Twojego bloga ale chętnie go poznam :). Właśnie dzięki candy można poznać wiele ciekawych blogów, na pewno będę tu zaglądać i ustawiam się w długaśnej kolejce :D ps. przepyszne cukieraski przygotowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. och jeśli chodzi o papiery to mam hooopla na ich punkcie ;) zapisuję się więc do zabawy z wielgaśną chęcią. Pozdrawiam cieplutko

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz tu goszczę, ale na pewno nie ostatni :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Pozdrawiam! Zapisuję się na losowanie: http://youclan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne słodkości :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Łaaaaaał ale smakołyki! Ustawiam się w kolejce, bardzo długiej kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  43. tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle przydasiów, jejku!!!
    zapisuję się i zapraszam na mój blog i moje candy
    http://www.dziurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. to ja też się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. też jestem nowa wśród blogowiczek :)
    więc zapisuję sie i obiecuję zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I'm a new visitor and I'm happy to spread the word around for you! I'd love to join in your candy.

    OdpowiedzUsuń
  47. hurra jestem pięćdziesiąta PIERWSZA :) staję więc grzecznie otwierając druga połóweczkę setki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. oooooooooo jacie!!!!! :):D zapraszam też do siebie na małe co nie co ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. z miłości do papieru, dopisuję się do kolejki :)
    wszystkiego najlepszejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  50. i ja się dopiszę, chociaż wątpię żeby dopisało mi szczęście :p

    wszystkiego dobrego i pozdrawiam ciepło :)

    http://wrzosowapanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale pyszne słodkości... dobrze, że chociaż niskokaloryczne ;)
    Do obserwatorów się dołączyłam, bo coś mi się wydaje, że zaglądać będę tu częściej - taki fajny blog.
    Pozdrawiam
    http://fusiafscrapping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja spróbuję swoich sił! :) Piękne prezenciki przygotowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. slodkosci pierwsza klasa wiec i jak staje po nie w kolejce ;)
    zapraszam rowiniez do siebie
    sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Tylu chętnych, że szanse na wygraną malutkie. Ale mimo to spróbuję :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszm się ;)) Piekne prace robisz, podziwiam za kreatywność ;DD

    sylka2@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja się chyba załapię:)

    OdpowiedzUsuń
  57. w takim razie i ja się ustawię grzecznie na końcu kolejki :) zdążyłam w ostatniej chwili :) i pozdrawiam organizatorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. może się jeszcze załapię ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeszcze jedna spóźnialska! Ale chyba lepiej późno niż wcale?

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuje się na candy.
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Duś,
    Natko,
    ARIZOONO
    -bardzo mi miło, że zajrzałyście do mnie, jednak nie mogę uwzględnić Waszych głosów. Zbierałam je do 23 lipca. Przykro mi, że tak wyszło, zapraszam czasem do mnie. Będzie jeszcze okazja na wygranie czegoś:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!