14.12.2015

Nasz adwent

Adwent, czyli przyjście. Wyjątkowy to czas i warto go celebrować i zachować nie tylko w sercu. Chciałabym, by był szczególny. Kiedy w 2011 roku zobaczyłam u Makówki Drzewko Jessego, wiedziałam, że chcę wprowadzić ten zwyczaj w naszym domu. Teraz, gdy Humek jest coraz starszy, będzie to dobry moment. W wazonie umieściliśmy już gałązkę drzewa owocowego i mamy nadzieję, że na święta zakwitnie. Tymczasem codziennie będziemy na niej wieszać nowy symbol nawiązujący do genealogii Jezusa Chrystusa. Więcej o tej tradycji możecie przeczytać tutaj. 

Znalazłam tutaj propozycje czytań i opracowałam je na arkuszu łatwym do wydrukowania:

Oprócz tego wspólnie oznaczyliśmy liczbami świece adwentowe:


Mamy też plan działania na grudzień:


Kalendarz adwentowy:





No i obowiązkowo zapełniamy biblioteczkę świątecznymi książeczkami:


A mój planner zyskał grudniową przekładkę:





Szczególny to czas!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!