31.01.2015

Podsumowania i pożegnania...

Ostatnio pisałam Wam o tym, jaką przygodę niedawno rozpoczęłam (o, tutaj), a dziś chciałabym wspomnieć o tym, co się zakończyło.

ScrapAndMe zawiesiło swoją działalność, co bardzo mnie zasmuciło... Wierzę jednak, że uda się je na nowo obudzić :) Trzymajcie więc kciuki! I kilka moich prac, które wykonałam należąc do wspomnianego DT:



Natomiast w czasie reorganizacji w Rapakivi, ustąpiłam miejsca nowym twarzom:) Choć mam nadzieję, że nie na zawsze ;-) Chwilowo jednak projekt: Humisia jest bardzo zajmujący ;-)




Dziękuję Anecie i Iwonie za zaufanie, możliwość pracy z ich wspaniałymi papierami, przyjaźnie, rozmowy i nowe możliwości:)

Tymczasem nadal będę Was inspirować w ramach swojej działalności w Art-Piaskowicy oraz dla the MINI art.

Do zobaczenia!
Huma

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!