27.01.2014

Podsumowanie samosiowego projektu

Wczoraj zakończył się ostatni etap projektu SAMO SIĘ, za nami więc 12 tygodni wytężonej pracy i zabawy:) Dzielnie uczestniczyliśmy we wszystkich dziesięciu etapach, zdobywając nawet w pierwszym z nich nagrodę:) Dzięki projektowi w ogóle się nie nudziliśmy, a dobra zabawa towarzyszyła nam codziennie. Humiszak i ja spędziliśmy razem mnóstwo czasu, a nawet członkowie rodziny zaangażowali się w nasze poczynania. Wiele osób nam kibicowało, dopytywało jak idziei z niecierpliwością czekało na nasze niedzielne relacje:) Dostaliśmy sygnały, że wiedzą o naszych działaniach osoby, o których istnieniu nie mieliśmy pojęcia ;-)
W czasie trwania projektu Syncio zrobił wielkie postępy, rozwinął się, nabył nowych umiejętności, a nawet wyrósł z niemowlęctwa;-) Ja sama bardziej organizowałam czas i nasze działania, znów miałam okazję wysilić szare komórki i wymyślić dla nas aktywności. Dzięki projektowi udało mi się wykonać sporo zabawek dla Humiszaka i zrobiłam prawie 3000 zdjęć! ;-) Teraz będę miała co oscrapowywać, a na pierwszy ogień pójdzie zrobienie albumu z projektowymi zdjęciami. Jeśli chodzi o zdjęcia, to poniżej wybrane po jednym z każdego etapu:


Tematy/etapy:

1. Wstążka, sznurek, sznurowadło.
2. Za rączkę, za nóżkę.
3.Papuguję wszystkich wkoło. 
4. Skrzynia skarbów.
5. Pokaż, Kotku, co jest w środku.
6. Dla przyszłych inteligentów w okularach.
7. A piłka się toczy.
8. Zmieniamy perspektywę.
9. Zbudowałem i zburzyłem.
10. Tematycznie w koszyczku.

Dzięki projektowi poznałam wiele wspaniałych mam, które współuczestniczyły w projekcie, a co za tym idzie-kolejne blogi do przeglądania:) Sama ruszyłam z miejsca swojego bloga, z czego bardzo się cieszę:) Poznałam Anię (Na przewijaku) i Kingę (Drugi etat)---> dziewczyny, z całego serducha DZIĘKUJĘ Wam za ten cudowny projekt! Jestem pełna podziwu i wdzięczności dla Was!
Dziękuję również wszystkim, którzy dopingowali nas, pomagali, podpowiadali, komentowali i byli 
z nami w tym czasie: jesteście kochani!

Ślemy z Humiszakiem dla Was mocniaste uściski!

3 komentarze :

  1. Jesteście niesamowici! :*
    Mama pełną gębą, całym sercem i wspaniałym zaangażowaniem <3
    i widzę na fotce pudełko od cioci Ewy ;)
    Pozdrawiam Was gorąco!
    Ewka

    OdpowiedzUsuń
  2. :* Dziękuję za miłe slowa i już się nie mogę doczekać na poznanie osobiście :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Projektu nie byłoby, gdyby nie Wy wszystkie, kreatywne i mega zdolne Mamuśki! :))

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa mają moc:-)
Dziękuję!